مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:162019-11-21سياسي

کار عناصر فریب خورده در تخریب اموال عمومی بخشودنی نیست


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: ملت بصیر ایران با وجود اینکه خبر گرانی بنزین شوک بزرگی بر آنان وارد کرد، - ایسنا/بوشهر مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: ملت بصیر ایران با وجود اینکه خبر گرانی بنزین شوک بزرگی بر آنان وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صفوف هنجارشکنان جدا کردند.

حجت الاسلام عباس دشتی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان و دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: همگی خوب به یاد داریم که سال گذشته شاهزاده سعودی به صورت آشکار اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی به داخل مرزهای ایران هستیم که این گفته ولیعهد عربستان اعلام جنگ آشکار علیه ملت و نظام ایران بود.

وی بیان کرد: در اغتشاشات روزهای گذشته سخنان محمد بن سلمان هویدا شد و عناصر خودفروخته با ورود به میان جمعیت مردم به دنبال ایجاد ناامنی و ایجاد بستر مناسب برای فتنه های بسیار بزرگ تر از فتنه 88 بودند.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه ملت بصیر ایران با وجود اینکه خبر گرانی بنزین شوک بزرگی بر آنان وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صفوف هنجارشکنان جدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار عناصر فریب خورده در تخریب اموال عمومی بخشودنی نیست

کار عناصر فریب خورده در تخریب اموال عمومی بخشودنی نیست