مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-21فرهنگي

«یک محسن عزیز» سفرنامه ای عرفانی است


یک منتقد در نشست نقد و بررسی کتاب «یک محسن عزیز» گفت:اثرگذارترین آثار درباره شهدا را در آثاری می بینیم که نویسنده توانسته با روح شهید ارتباط برقرار کند و معتقدم این کتاب عرفانی است.

- یک منتقد در نشست نقد و بررسی کتاب یک محسن عزیز گفت:اثرگذارترین آثار درباره شهدا را در آثاری می بینیم که نویسنده توانسته با روح شهید ارتباط برقرار کند و معتقدم این کتاب عرفانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نشست نقد و بررسی کتاب یک محسن عزیز روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی، نوشته فائضه غفار حدادی، عصر چهارشنبه 29 آبان با حضور نویسنده اثر، جواد کامور بخشایش، منتقد اثر، میثم رشیدی، کارشناس مجری و جمعی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست فائضه غفار حدادی، درباره روند نگارش این کتاب گفت: همانطور که در مقدمه کتاب یک محسن عزیز عنوان کرده ام، من ابتدا هیچ گونه آشنایی با شهید محسن وزوایی نداشتم و به دنبال نوشتن این کتاب نرفتم و طی یک همکاری در پروژه ای که با حوزه هنری داشتم، نوشتن این کتاب به من پیشنهاد شد.

اما با توجه به اینکه این شهید را نمی شناختم، این پیشنهاد را رد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک محسن عزیز» سفرنامه ای عرفانی است

«یک محسن عزیز» سفرنامه ای عرفانی است