مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-21اقتصادي

کتابخانه عمومی بهارستان آسیب دیده است


مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: در پی ناآرامی های اخیر، کتابخانه عمومی شهر بهارستان آسیب دیده اما میزان دقیق خسارت های وارد شده به این کتابخانه هنوز برآورد نشده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: در پی ناآرامی های اخیر، کتابخانه عمومی شهر بهارستان آسیب دیده اما میزان دقیق خسارت های وارد شده به این کتابخانه هنوز برآورد نشده است.

امیر هلاکویی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه در پی ناآرامی های اخیر شیشه های کتابخانه عمومی بهارستان واقع در شهر بهارستان شکسته شده، کولر، آب سردکن و تجهیزات بیرونی این کتابخانه از بین رفته و روی دیوارها نیز شعارنویسی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عامل یا عاملان، نتوانسته اند وارد کتابخانه شوند و به کتاب ها آسیب برسانند اما از پشت شیشه تعدادی از قفسه ها را هل داده و شکسته اند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان تصریح کرد: هنوز میزان دقیق خسارت های واردشده به این کتابخانه برآورد نشده است.

هلاکویی با اشاره به اجرای برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی که از 23 آبان ماه آغازشده گفت: 1200 برنامه به مناسبت این هفته در کتابخانه های سراسر استان تدارک دیده شده بود که طبق گزارش های رسیده، خوشبختانه 1196 عنوان آن تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی بهارستان آسیب دیده است

کتابخانه عمومی بهارستان آسیب دیده است