مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-21سياسي

قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه بیش از 90 درصد داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی موفق به دریافت کارت خود شده اند، گفت: قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم خدایی در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد درباره وضعیت برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی سال 98 به خبرنگاران گفت: این آزمون امروز با امنیت کامل در حال برگزاری است و با توجه به اهمیت زمانی برگزاری این آزمون، برای ما اهمیت داشت که توزیع کارت ورود به جلسه بدون مشکل انجام شود.

وی افزود: در چند روز اخیر با مشکل قطعی اینترنت در کشور مواجه شدیم به همین علت، برگزاری به موقع این آزمون از اهمیت بالایی برای این سازمان سنجش برخوردار بود و شاید اگر وزارت ارتباطات بخواهد مثال روشنی برای موفقیت سیستم اینترنت ملی داشته باشد، همان بحث توزیع کارت هفتمین آزمون استخدامی است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه از وجود 523 هزار داوطلب متقاضی و ثبت نام کننده تا شب گذشته حدود 496 هزار داوطلب معادل 90 درصد داوطلبان موفق به دریافت کارت ورود به جلسه شده اند، خاطرنشان کرد: البته به طور معمول در آزمون های ما حدود 10 درصد داوطلب غایب وجود دارد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد

قطعی اینترنت خللی در برگزاری آزمون استخدامی ایجاد نکرد