مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-21اقتصادي

36 هکتار از اراضی دامغان جنگل کاری می شود


رییس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه 36 هکتار از اراضی این شهرستان آذرماه امسال جنگل کاری می شود، گفت: اعتبار طرح از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

- علی اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای طرح جنگل کاری در 36 هکتار از اراضی دامغان هم زمان با سراسر کشور در 14 آذرماه امسال خبر داد و ابراز داشت: اجرای این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خواهد بود.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح حفظ و احیاء پوشش جنگلی است، افزود: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح یک میلیارد و 700 میلیون ریال خواهد بود که از محل صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

رییس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه موقعیت اجرای این پروژه در 16 هکتار از اراضی پارک پیر خوشدر و 20 هکتار از اراضی ملی ورودی شهر کلاته رودبار است، ابراز داشت: با توجه به نقش و اهمیت مردم در احیای منابع طبیعی تلاش شد تا در این گام ارزشمند از مشارکت های مردمی استفاده شود.

عباسی راد بابیان اینکه برای حفظ و نگهداری عرصه منابع طبیعی به افزایش اعتبارات و مشارکت مردمی نیازمند هستیم، اضافه کرد: این قبیل اقدامات نقش بسزایی در کاهش روان آب های فصلی، فرسایش خاک و نیز ایجاد فضای سبز و مفرح برای گردشگران و مردم محلی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هکتار از اراضی دامغان جنگل کاری می شود

36 هکتار از اراضی دامغان جنگل کاری می شود