مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-21اقتصادي

سپرده گذاری منابع شرکت های بیمه در یک بانک ممنوع شد


آنطور که معاون بیمه مرکزی می گوید، با اصلاح مقررات دیگر هیچ شرکت بیمه ای نمی تواند تمام منابع خود را در یک بانک سپرده گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان برگزاری نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در جزیره کیش مصدق-معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی- در نشستی موضوع بیمه های زندگی را مورد توجه قرار داد و گفت که بیمه های زندگی می توانند نقش موثری در توسعه داشته باشند و این در حالی است که با توجه به مصوبات قانون برنامه ششم در رابطه با نفوذ ضریب بیمه باید سهم بیمه های زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه به بیش از 20 درصد برسد که البته کار سختی است.

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای توسعه بیمه زندگی انجام شده است گفت: تفکیک سرمایه گذاری ذخایر ریاضی از سایر بخش ها از این اقدامات است.

از جمله این اقدامات این که در شورای عالی بیمه نیز به تصویب رسیده است، تا پیش از این تمام منابع به صورت یکجا سرمایه گذاری می شد ولی آن را جدا کردیم تا در زمینه هایی که ماهیت بلند مدت دارند سرمایه گذاری شده که بازدهی بالاتری داشته باشد.

مصدق همچین از تعیین محدودیت سرمایه گذاری سخن گفت و افزود: پیش از این در سرمایه گذاری منابع شرکت های بیمه از حقوق صاحبان سهام تا پولهایی که از مردم گرفتند و می توانند طبق قانون سرمایه گذاری کنند از جمله سپرده بانکی، بورس و یا ساخت و ساز محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپرده گذاری منابع شرکت های بیمه در یک بانک ممنوع شد

سپرده گذاری منابع شرکت های بیمه در یک بانک ممنوع شد