مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:102019-11-21اقتصادي

4000 خانوار مددجوی مازندران مستاجر هستند


چهار هزار خانوار مددجویان این نهاد در استان مستاجر هستند و مسکن ندارند.

- رضا نوروزی دربازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه چهار هزار مددجوی کمیته امداد استان مستاجر هستند اظهار داشت: همچنین بیش از سه هزار خانوار نیز مسکن نامناسب دارند و در روستاها زندگی می کنند.

وی افزود: در سال گذشته برای حدود 800 مددجو اقدام با ساخت مسکن کردیم ولی با توجه به افزایش قیمت ها نیمی از این واحدها نیمه تمام باقی مانده است.

نوروزی یادآور شد: برای سال جاری ساخت 200 مسکن مددجویی برنامه ریزی شده است و علاوه برآن بناداریم واحدهای ناتمام قبلی را نیز تکمیل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآور شد: اعتبار کمیته امداد برااساس نیاز نیازمندان است و سرانه هایی که برای ساخت مسکن داده می شود اندک است ولی هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال است.

نوروزی یادآر شد: کمیته امداد در سال قبل جزو سازمان های اشتغال زا بود و یک سوم اشتغال کشور را ایجاد کرده است و در مازندران در سال قبل پنج هزار فرصت شغلی ایجاد شده و امسال نیز ایجاد چهار هزار شغل برنامه ریزی شده است.

وی با عنوان اینکه سال قبل 15 هزار خانوار بر شمار مددجویان کمیته امداد افزوده شده است گفت: تقریبا باید سالانه حدود دو تا سه هزار خانوار توانمندسازی شوند و پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 خانوار مددجوی مازندران مستاجر هستند

4000 خانوار مددجوی مازندران مستاجر هستند