مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-21فرهنگي

انتشار مجموعه 6جلدی شعر خردسال در آینده نزدیک


سعیده موسوی زاده، شاعر کودک از تحویل یک مجموعه 6جلدی شعر خردسال با مضامین آموزشی به ناشر خبر داد.

- سعیده موسوی زاده، شاعر کودک با اعلام این خبر درباره این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه 6جلدی با مضمون آموزش برای خردسالان تهیه و تدوین شده است و در آینده ای نزدیک توسط انتشارات قدیانی چاپ و روانه بازار کتاب خواهد شد.

موسوی زاده توضیح داد: در این مجموعه سعی شده بسیاری از اصطلاحات رایج زندگی شهری و پدیده هایی که بچه ها با آن مواجه هستند با زبان لطیف شعری و فضاسازی هایی که برای بچه ها جذاب است به آنها شناسانده و آموزش داده شود.

وی افزود: مثلا اصطلاحات و مقولاتی مانند خانه ها ، حیوانات ، لباس ها ، ماشین ها و به طور کلی عناصر پیرامونی در زندگی ما دستمایه شعرهایی شده اند تا بچه ها با آنها خواندن آنها تصویر روشن تری از این مقولات پیدا کنند.

این شاعر کودک و خردسال ادامه داد: مثلا در مجموعه ای که از خانه ها صحبت می شود، به زبان شعر، به بچه های آموزش داده می شود که خانه انواع مختلفی مانند خانه های آپارتمانی ، خانه های ویلایی و خانه های شهری و خانه های روستایی و.

دارند.

یا مثلا در مجموعه مربوط به ماشین ها بچه ها با انواع خودرو و اتومبیل از قبیل آمبولانس ، ماشین پلیس ، وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه 6جلدی شعر خردسال در آینده نزدیک

انتشار مجموعه 6جلدی شعر خردسال در آینده نزدیک