مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-21سياسي

اسناد شهرداری فردیس سالم است/ مردم نگران نباشند


سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس به شهروندان اطمینان داد که تمامی چک های موجود در شهرداری و پرونده های شهروندان در مجموعه شورا و شهرداری، سالم بوده و هیچ آسیبی ندیده است.

- رضا اسماعیلی ذبیحی در مصاحبه با خبرنگار فارس در فردیس گفت: درپی اتفاقات اخیر و ایراد خسارت به ساختمان شهرداری فردیس توسط آشوبگران، شهرداری طی لایحه ای دو مورد ساختمان را برای استقرار شهرداری به شورا پیشنهاد داد که مورد موافقت اعضای شورا قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری مرکزی فردیس باید در مکانی واقع شود که ضمن سهولت دسترسی، امکان پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع در آن فراهم باشد؛ افزود: با توجه به آسیب دیدگی ساختمان منطقه یک و فضای ناکافی ساختمان منطقه 2 شهرداری، امکان استقرار شهرداری مرکزی فردیس  در هیچ یک ازاین مناطق وجود ندارد.

اسماعیلی ذبیحی اظهار داشت: اجاره، رهن و یا خرید ساختمان برای شهرداری مرکزی نیز با مشکلاتی روبروست و بر این اساس مجموعه شورا از شهرداری خواست تا ظرف 24 ساعت آتی با بررسی بیشتر، ساختمان مناسبی را برای استقرار شهرداری در نظر بگیرد و یا با بررسی استحکام بنا و میزان امنیت، برای احیای ساختمان سابق شهرداری اقدام کند.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه با اشاره به نگرانی ها و تماس های مکرر شهروندان در خصوص پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد شهرداری فردیس سالم است/ مردم نگران نباشند

اسناد شهرداری فردیس سالم است/ مردم نگران نباشند