مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:502019-11-21دانش

طرح جدید دانشگاه آزاد برای درآمدزایی غیرشهریه ای


رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از طرح جدید این دانشگاه برای بازاریابی در آزمایشگاه ها و کارگاه های این دانشگاه و درآمدزایی از این محل خبر داد.

- بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه این دانشگاه برای بازاریابی آزمایشگاه ها و کارگاه ها خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که بخشی از اهداف و برنامه های کلان دانشگاه آزاد افزایش درآمدهای غیرشهریه ای از حوزه های علمی و پژوهشی دانشگاه است، آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه به عنوان یکی از بزرگ ترین زیر ساخت های علمی و پژوهشی کشور دارای پتانسیل خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازارهای هدف است.

رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد افزود: به همین منظور فعالیت های بازاریابی در فروش محصولات و یا ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد به عنوان یکی از اولویت های برنامه پژوهشگاه و شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه ایجاد فضای جذب مشتری باتوجه به وجود یک بستر منسجم و یکپارچه برای استفاده بهینه از تجهیزات، دستگاه های آزمایشگاهی، کارگاهی و نیروی انسانی متخصص جهت درآمدزایی از آزمایشگاه ها و کارگاه ها را یکی از اهداف این طرح برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید دانشگاه آزاد برای درآمدزایی غیرشهریه ای

طرح جدید دانشگاه آزاد برای درآمدزایی غیرشهریه ای