مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 04:552019-11-21سياسي

ساماندهی گرم خانه اراک به منظور اسکان معتادان و کارتن خواب ها


با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد، گرمخانه اراک ساماندهی می شود و هیچ بیمار معتاد و کارتن خوابی در ایام سرما خارج از این اماکن نخواهد ماند.

- اراک- فرماندار شهرستان اراک گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد، گرمخانه اراک ساماندهی می شود و هیچ بیمار معتاد و کارتن خوابی در ایام سرما خارج از این اماکن نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بختیاری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: چند سال پیش گرم خانه آقایان متشکل از 20 تخت و امکانات بهداشتی با اعطای وعده شام و صبحانه واقع در خیابان قائم مقام اراک فعال بود که اکنون تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در قسمت گرم خانه بانوان، یک سازمان مردم نهاد مربوط به امور کودکان کار مستقر است و گرم خانه آقایان در خیابان قائم مقام را نیز با تمامی امکانات ساماندهی خواهیم کرد.

فرماندار اراک اظهار کرد: با حمایت سازمان های مردم نهاد، دانشگاه علوم پزشکی در امر درمان معتادین و مراکز درمانی ترک اعتیاد امسال تقریبا مشکل از بین رفتن معتادین کارتن خواب را مانند سال های گذشته شاهد نیستیم.

بختیاری گفت: به منظور رسیدگی به این افراد تمامی مسئولین استان پای کار هستند و هیچ بیمار معتاد و کارتن خوابی در ایام سرد بیرون از گرمخانه ها نمی ماند و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گرم خانه اراک به منظور اسکان معتادان و کارتن خواب ها

ساماندهی گرم خانه اراک به منظور اسکان معتادان و کارتن خواب ها