مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 02:102019-11-20بين الملل

لوکزامبورگ: اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد


لوکزامبورگ از اتحادیه اروپا خواست در واکنش به اقدام آمریکا در به رسمیت شناخن شهرک سازی های اسراییل کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه لوکزامبورگ چهارشنبه گفت بعد از تغییر سیاست آمریکا در خصوص شهرک سازی های اسراییل، اتحادیه اروپا باید کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشاسد مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا دوشنبه اعلام کرد دولت این کشور سیاست خود در قبال شهرک سازی های اسراییل در کرانه باختری را تغییر داده و اعلام می دارد که این شهرک سازی ها به خودی خود نقض قوانین بین المللی به شمار نمی روند.

  این جدیدترین اقدام دولت دونالد ترامپ در جهت تضعیف تلاش های فلسطین برای به رسمیت شناخته شدن به عنوان کشوری مستقل محسوب می شود.

جین آسلبورن ، وزیر خارجه لوکزامبورگ گفت: به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل نه لطف است و نه دادن چک سفیدامضا بلکه صرفاً به معنی به رسمیت شناختن حق مردم فلسطین برای داشتن کشوری مستقل است.

دولت آمریکا در راستای تضعیف تلاش فلسطین برای به رسمیت شناخته شدن به عنوان کشوری مستقل تا به حال بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است.

واشنگتن همچنین دفاتر دیپلماتیک فلسطین را در واشنگتن تعطیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکزامبورگ: اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

لوکزامبورگ: اتحادیه اروپا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد