مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 21:202019-11-20اقتصادي

اخطاریه به واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه


عضو هیأت مدیره و رییس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل از ارسال اخطاریه ای به اصناف خبر داد و گفت: معاملات عمده فروشی با سود سه درصد و خرده فروشی با سود حداکثر 7 درصد انجام تا از سوءاستفاده برای گران فروشی موبایل جلوگیری شود.

- رضا قربانی عضو هیأت مدیره و رییس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه توضیح داد: برای جلوگیری از تاثیر گذاشتن التهابات مربوط به قیمت بنزین بر روی قیمت تلفن همراه درخواست جلسه فوق العاده ای داشتیم تا برای کنترل بازار تمهیدات لازم اندیشیده شود و پس از آن اطلاعیه ای صادر کنیم.

وی افزود: اخطاریه به اصناف برای عمده فروشی با سود سه درصد و خرده فروشی با سود حداکثر 7 درصد داده ایم تا در این شرایط سوء استفاده ای برای گران فروشی صورت نگیرد.

قربانی با تاکید بر اینکه قیمت ارز در روزهای اخیر نوساناتی داشته، یادآور شد:  از 10 روز قبل نیز وزارت صنعت معدن و تجارت در ثبت سفارش ها دچار اختلالاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت سفارشات وزارت صنعت معدن و تجارت که در 48 ساعت انجام می شد به دلیل اختلالات به وجود آمده  به 20 روز کشیده شده است که این موضوع بر افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه به واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه

اخطاریه به واحدهای صنفی برای جلوگیری از گران فروشی تلفن همراه