مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 21:052019-11-20اقتصادي

تکلیف عوارض میلیاردی رانندگان چه می شود؟


در شرایطی که معاون وزیر راه از ارسال پیامک به رانندگان ماشین های عمومی و سنگین برای پرداخت عوارض الکترونیکی هشت ماهه گذشته آزادراه ها خبر داد و رییس اتحادیه سواری کرایه گفته است که رانندگان این اتحادیه نمی توانند این مبالغ هنگفت را به صورت یکجا پرداخت کنند، - مشخص نیست این عوارض میلیونی برای سه هزار راننده ماشین های سواری کرایه بین شهری چگونه می خواهد پرداخت شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراه های کشور از اواخر سال گذشته آغاز و ، رییس اتحادیه سواری کرایه در پی داشت، وی در این باره به ایسنا گفت: حدود 3000 راننده در چهار آزادراه کشور که عوارض شان به صورت الکترونیکی پرداخت می شود، در تردد هستند که به تازگی پس از هشت ماه پیامک عوارض الکترونیکی برای آن ها به تدریج ارسال شده است.

آن ها بین 500 هزار تومان تا بیش از دو میلیون تومان عوارض آزادراهی برایشان پیامک شده است که حتی اگر حداقل این مبلغ را نیز برای همه سه هزار نفر محاسبه کنیم به عددی معادل 1.

5 میلیارد تومان می رسد.

وی افزود: راننده ای که هر روز کار می کند و درآمد یومیه اش بسته به کار روزانه اوست چگونه می تواند هزینه های میلیون تومانی را بابت عوارض آزادراهی که پس از هشت ماه برای او پیامک می شود پرداخت کند؟ اگر می خواهند این هزینه را از راننده ها دریافت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف عوارض میلیاردی رانندگان چه می شود؟

تکلیف عوارض میلیاردی رانندگان چه می شود؟