مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 20:352019-11-20اقتصادي

خسارت 200 میلیارد تومانی به فروشگاه های زنجیره ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو امیرخسرو فخریان امشب در دومین همایش فروشگاه های زنجیره ای که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت: - رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای با بیان اینکه تا به امروز 77 فروشگاه زنجیره ای کاملا تخریب شده است، از دولت درخواست کرد تا در جبران خسارات وارده به این فروشگاه ها حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو امیرخسرو فخریان امشب در دومین همایش فروشگاه های زنجیره ای که با حضور وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت: در جریان آشوب های اخیر که از سوی برخی اغتشاشگران در کشور رخ داده تا به امروز 77 فروشگاه زنجیره ای به صورت کامل تخریب شده که در قالب 35هزار متر مربع از فضا های فروشگاهی کشور را در بر می گیرد و متاسفانه بالغ بر 200 میلیارد تومان کالا در آن به طور کامل غارت شده است.

وی افزود: در کنار اجناسی که از فروشگاه ها به غارت رفته است برخی املاک فروشگاهی نیز نیازمند بازسازی هستند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهیم.

فخریان با بیان اینکه 137 فروشگاه عضو این اتحادیه بزرگ صنفی هستند، ادامه داد: بسیاری از این اعضا تولیدکنندگانی هستند که علاوه بر فروش محصولات خود، کالا هایی دیگر شرکت ها را نیز به مردم عرضه می کنند و این در حالی است که تمامی آن ها کاملا پایبند به نظام بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 200 میلیارد تومانی به فروشگاه های زنجیره ای

خسارت 200 میلیارد تومانی به فروشگاه های زنجیره ای