مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 20:002019-11-20سياسي

تقویت رویکرد اجتماعی در 3500 کتابخانه کشور


مشاور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی از تقویت رویکرد اجتماعی در سه هزار و 500 کتابخانه کشور به عنوان اصلی راهبردی در فعالیت کتابخانه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سکینه خاتون مهدیان پور عصر امروز در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار که با حضور جمعی از مسؤولان و برخی از کتاب خوانان، کتابداران، ناشران و مؤلفان استان سمنان در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حدود سه هزار و 500 کتابخانه با 43 میلیون جلد کتاب در کشور وجود دارد و سمنان یکی از استان های برگزیده و پیشرو در عرصه کتاب و کتاب خوانی است.

وی تصریح کرد: کتابداران استان سمنان باید با انتقال تجارب خود به دیگر کتابداران، حال خوش خواندن را در همه کتابخانه ها جاری سازند.

مهدیان پور از تقویت رویکرد اجتماعی کتابخانه ها به عنوان یکی دیگر از سیاست های اصلی نهاد کتابخانه های کشور نام برد.

مشاور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی افزود: تبدیل کتابخانه ها به عنوان یک پایگاه اجتماعی موردنیاز برای همه اقشار جامعه و برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره کتابدار، دوره های کسب وکار و دوره های آموزشی روستاییان در کتابخانه نشأت گرفته از کارکرد اجتماعی این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت رویکرد اجتماعی در 3500 کتابخانه کشور

تقویت رویکرد اجتماعی در 3500 کتابخانه کشور