مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:552019-11-20دانش

توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب بَر راهبرد استان سمنان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب بَر راهبرد استان است، گفت: کارآفرینان در این زمینه می توانند همراهان خوبی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان نمونه استان سمنان به میزبانی دانشگاه آزاد سمنان، ضمن بیان اینکه توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب بَر راهبرد استان است، تأکید کرد: در این راه سرمایه گذاران، کارآفرینان و جوامع علمی می توانند کمک یار خوبی باشند.

وی بابیان اینکه کشور به دانشگاه های کارآفرین نیاز دارد، تأکید کرد: سوادی که منجر به کارآفرینی و خلق ثروت نشود تنها اتلاف وقت است لذا این امر اهمیت حرکت دانشگاه ها به سمت کارآفرینی را می رساند.

دانشگاه های کارآفرین توسعه یابند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه حرکت به سمت پیوند دانشگاه و صنعت و همچنین دانشگاه های کارآفرین بر اساس توسعه استان یک ضرورت است، گفت: خوشبختانه در این راستا گام های خوبی در سطح استان برداشته شده است.

عسگری با تأکید بر اینکه دانشگاه ها باید نگاهی مبتنی با کارآفرینی داشته باشند، بیان کرد: کارآفرین یکی از اولویت هایی است که با همراهی دانشگاه ها می توان به آن دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب بَر راهبرد استان سمنان است

توسعه مشاغل زیست سازگار و کم آب بَر راهبرد استان سمنان است