مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:152019-11-20اقتصادي

مرکز نوآوری آیفینک از استارتاپ های فینتک حمایت می کند


مرکز نوآوری آیفینک که در شرکت خدمات انفورماتیک ایجاد شده است از استارتاپ های حوزه مالی و بانکی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سید ابوطالب نجفی با اشاره به حمایت این شرکت از حضور بیش از 60 استارتاپ حوزه مالی و بانکی در نمایشگاه تراکنش ایران گفت: مرکز نوآوری آیفینک که توسط شرکت خدمات انفورماتیک ایجاد شده است از استارتاپ های حوزه مالی و بانکی حمایت می کند.

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران که از امروز در مجتمع نمایشگاهی گفتگوی تهران آغاز به کار کرد، با اشاره به حمایت این شرکت از استارتاپ های حوزه مالی و بانکی اظهار داشت: نوآوری در همه صنایع، دستاورد های خوبی برای مشتریان صنعت داشته و از آنجایی که صنعت بانکداری از این موضوع جدا نیست، نفوذ نوآوری به صنعت بانکداری نیز در دنیا رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه شرکت های بزرگ نوآور در دنیا مانند فیس بوک، گوگل و ebay وارد حوزه بانک و پرداخت شده اند، گفت: بانک ها باید توجه داشته باشند که با حضور بازیگران نوآور و فناور در این صنعت، اگر روند فعالیت خود را تغییر ندهند سهم بازار را از دست خواهند داد.

نجفی افزود: در ایران نیز استارتاپ های بزرگی مانند دیجی کالا و اسنپ وارد حوزه پرداخت شده اند و این مساله نشان می دهد که بانک ها باید به سمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری آیفینک از استارتاپ های فینتک حمایت می کند

مرکز نوآوری آیفینک از استارتاپ های فینتک حمایت می کند