مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 17:452019-11-20بين الملل

مخالفت قاطعانه چین با دخالت های آمریکا


شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین به صورت قاطعانه با دخالت آمریکا در هنگ کنگ از طریق تصویب «لایحه حقوق بشر و دموکراسی هنگ کنگ» مخالفت کرد - از پکن؛ سخنگوی وزارت امورخارجه چین بار دیگر قاطعانه با دخالت آمریکا در هنگ کنگ از طریق تصویب لایحه حقوق بشر و دموکراسی هنگ کنگ مخالفت کرد گنگ شوانگ روز چهارشنبه در نشست خبری در پکن افزود: این طرح با نادیده گرفتن واقعیات، آشکارا در امور داخلی چین دخالت دارد و به شدت با قوانین و اصول مناسبات بین المللی مغایر است.

وی همچنین افزود: در پنج ماه گذشته، هنگ کنگ شاهد عملیات خشونت آمیز افراطی و جنایت کارانه بوده و این عملیات به شدت به امنیت جانی و مالی شهروندان این شهر آسیب رسانده، نظم را زیرپا گذاشته و صلح و شکوفایی هنگ کنگ را شدیدا تخریب کرده و اصل یک کشور - دو نظام را به طور جدی به چالش کشانده است.

شوانگ گفت: مسایلی که هنگ کنگ با آن روبرو است به اصطلاح موضوعات مربوط به حقوق بشر یا دموکراسی نیست بلکه توقف هرچه زودتر آشوب و آشفتگی و بازگشت نظم است.

این مقام چینی افزود: طرح کنگره آمریکا با نادیده گرفتن کامل واقعیات و رفاه اصلی شهروندان هنگ کنگی، با هدف پنهانی و سیاسی خود، عملیات خشونت آمیز آشوبگران در آتش سوزی، حمله به شهروندان بی گناه و محاصره دانشگاه ها را با دستیابی به حقوق بشر و دموکراسی آراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت قاطعانه چین با دخالت های آمریکا

مخالفت قاطعانه چین با دخالت های آمریکا