مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-20سياسي

ماجرای گلایه چندین ساله امام جمعه شهرکرد از فضاسازی شهری


هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به منظور مشکلات آرامستان جدید شهرکرد، تأخیر در برگزاری جلسات، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر شهرکرد، - فضاسازی شهرها در مناسبت ها و .

برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و مدیران مربوطه برگزار شد.

ایجاد کارگروه تخصصی آسیب های اجتماعی طلاق، اجرای طرح استاد مسجد، ساخت فیلم مستند زندگینامه آیت الله دهکردی، مشکلات آرامستان جدید شهرکرد، تأخیر در برگزاری جلسات، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر شهرکرد، فضاسازی شهرها در مناسبت ها و .

از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با تأکید بر اینکه مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: مدیران باید گزارش عملکرد خود در خصوص مصوبات را در این جلسات ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم در سختی و گرفتاری قرار دارند، خاطرنشان کرد: مردم در اوج ناملایمات در برابر فتنه های دشمنان مقاومت می کنند، اما گاهی از سوی مسؤولان با بی تدبیری و سوءمدیریت مواجه هستیم که این موضوع موجب گلایه مندی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گلایه چندین ساله امام جمعه شهرکرد از فضاسازی شهری

ماجرای گلایه چندین ساله امام جمعه شهرکرد از فضاسازی شهری