مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-20اقتصادي

بنیاد ملی توسعه فناوری، 30 آبان افتتاح می شود


بنیاد ملی توسعه فناوری به عنوان دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات، 30 آبان افتتاح می شود.

- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد ملی توسعه فناوری به عنوان دومین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات ذیل برنامه اشتغال فراگیر، با عنوان بنیاد ملی توسعه فناوری پنج شنبه 30 آبان افتتاح می شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ملل متحد (یونیدو) یک برنامه مشترک برای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در ایران طراحی کرده که یکی از حوزه های اصلی آن رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات با تمرکز بر توسعه زیست بوم های تخصصی این رسته در حوزه های پر تقاضا و پرظرفیت از نظر ایجاد اشتغال و خلق ثروت است.

تاسیس یک نهاد ملی پشتیبان کسب و کار با عنوان بنیاد ملی توسعه فناوری، در دستور کار مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه جتماعی و بخش خصوصی قرار گرفت تا در قالب مدل عمومی خصوصی و با حمایت سایر سازمان های دولتی، این نهاد به توسعه اشتغال در یک حوزه تخصصی در کشور اقدام کند.

بنیاد ملی توسعه فناوری با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، صندوق کارافرینی امید، یونیدو ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد ملی توسعه فناوری، 30 آبان افتتاح می شود

بنیاد ملی توسعه فناوری، 30 آبان افتتاح می شود