مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-20سياسي

حوزه های علمیه , فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند


نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رییس حوزه های علمیه خواهران کشور گفت : حوزه های علمیه خواهران باید با رویکرد عمل گرایانه آموزه های دینی و فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند.

- حوزه های علمیه , فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رییس حوزه های علمیه خواهران کشور گفت : حوزه های علمیه خواهران باید با رویکرد عمل گرایانه آموزه های دینی و فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل آیت ا.

عاملی با اشاره به فعالیت مناسب حوزه های علمیه خواهران در استان اردبیل گفت: خوشبختانه در چند سال فعالیت این حوزه ها نیروهای مساعدی در این مدارس علمیه تربیت شدند که باید زمینه حضور این نیروها در نهادهای آموزشی و تربیتی مثل آموزش و پرورش و دانشگاهها فراهم شود.

وی گفت با توجه به هجمه های فرهنگی فراوان علیه ایران الویت حوزه ها باید ارتقای سطح فرهنگ عمومی در جامعه و یافتن راه کار علمی و عملی برای آسیب هایی چون طلاق،ریخت و پاش های بی مورد و آداب و رسوم غلط باشد.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور رییس حوزه های علمیه خواهران کشور هم دراین دیدار از فعالیت 500 مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور خبر داد و گفت:گسترش کیفیت آموزش در مدارس علمیه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه , فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند

حوزه های علمیه , فرهنگ غنی اسلامی را وارد زندگی روزمره مردم بکنند