مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:352019-11-20سياسي

کتابخانه ها باید به عنوان باشگاه فرهنگی معرفی شود


مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابخانه ها باید امکان ارتباط اجتماعی را افزایش دهندو به مثابه باشگاه فرهنگی معرفی شود - مرکز کرمانشاه، سیامک محبوب مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ظهر امروز چهارشنبه در بیست و هفتمین دوره گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه برگزار شد، کتابخانه ها را مهم ترین مرکز انجام کار های فرهنگی دانست و اظهار داشت: اگر کتابخانه ها از بین بروند بدون شک در کار های فرهنگی خلل ایجاد خواهد شد و بسیاری از آن ها از بین خواهد رفت.

مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: سه کارکرد مهم از جمله اطلاع رسانی، کارکرد آموزشی و کارکرد بازپروری در کتابخانه ها شکل می گیرند و لازم است آن ها را تقویت کنیم.

محبوب با اشاره به اینکه در گذشته کتابخانه عمومی کتاب به علاوه خانه بود ادامه داد: کتاب در گذشته ارزش بیشتری داشت و دانش در دل کتاب ها گنجانده شده بود، اما طرح رویکرد آینده نگری می گوید دانش در دل ارتباطات اجتماعی نیز موجود است و کتابخانه ها باید طوری باشند که امکان ارتباط اجتماعی را افزایش دهد.

مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیان داشت: امروز کتابخانه ها باید انواع رسانه ها را در خود جای دهد وی با تاکید بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها باید به عنوان باشگاه فرهنگی معرفی شود

کتابخانه ها باید به عنوان باشگاه فرهنگی معرفی شود