مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-20اقتصادي

ثبات قیمت تنها اولویت صنعت،معدن و تجارت فارس


شیراز_ رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: تنها اولویت سازمان صمت بازرسی، ثبات و کنترل قیمت در بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا ایزدی چهارشنبه در شورای اداری فارس با اشاره به درخواست افزایش تعرفه صادراتی گوجه فرنگی بیان کرد: ناظران بازار در بازار میوه و تره بار مستقر شده اند و در تلاش هستیم تا مشکلات قدیمی را کاهش دهیم چون هیچ مشکلی برای تامین کالای اساسی نداریم.

وی افزود: انبار استراتژیک فارس مملو از برنج است و مجوز عرصه یک هزار و 960 تن مرغ منجمد را کسب کرده ایم و با توجه به میزان تولید مرغ در فارس شاهد هستیم برخی مرغ را به قیمتی کمتر از قیمت مصوب عرضه میکنند.

رییس سازمان صمت افزود:جامعه هدف سازمان صمت بالغ بر 60 هزار واحد صنفی در شیراز وجود دارند که تنها45 هزار واحد دارای مجوز هستند.

او در خصوص رصد بازار متذکر شد: نانوایی ها به صورت میدانی رصد شد و استمرار فعالیت نانوایی ها در دستور کار گرفت و انتقال ارد نیز به صورت مستمر ادامه داشت و 150 واحد نانوایی نیز به صورت شبانه روز در واحد حضور داشته و کارگران این واحد ها به خانه نرفتند.

او ادامه داد: 1045 نانوایی در شیراز وجود دارد و با هماهنگی اتحادیه مربوطه مورد رصد قرار گرفت و بخش اعظمی از واحد های نانوایی ها نیز با افزایش ساعت مواجهه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قیمت تنها اولویت صنعت،معدن و تجارت فارس

ثبات قیمت تنها اولویت صنعت،معدن و تجارت فارس