مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-20اقتصادي

افزایش رصد بازار توسط بازرسان در ساوه/ مشکلی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد


جمعی از مسئولان شهرستان ساوه با حضور در بازار شهر ساوه از نزدیک به بررسی قیمت ها و نحوه توزیع کالا پرداختند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، پس از افزایش قیمت بنزین، جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه با حضور مسوولان به صورت روزانه برگزار می شود تا با ارائه گزارش و استفاده از ظرفیت تیم های نظارتی و بازرسان از هرگونه افزایش قیمت و یا عدم عرضه کالاهای اساسی جلوگیری و با متخلفان برخورد شود.

  ظهر امروز نیز در ادامه روند نظارت بر بازار، فرماندار ساوه به همراه امام جمعه، رییس اداره صمت، رییس اتاق اصناف و سایر مسوولین با حضور در بازار ساوه از نزدیک با کسبه و شهروندان ساوجی به گفت وگو پرداختند.

  فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری جلسات روزانه ستاد تنظیم بازار گفت: ستاد تنظیم بازار توانسته است با رصد مستمر کنترل خوبی را در سطح بازار داشته باشد و درحال حاضر با گزارشات ارائه شده هیچ گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی مشاهده نشده است.

  علی میرزایی افزود: کسبه ساوجی نیز خوشبختانه با مردم همکاری خوبی دارند و منصفانه رفتار می کنند ضمن اینکه در حال حاضر نیز ذخائر شهرستان در بحث کالاهای اساسی تامین است و هیچ گونی نگرانی در خصوص عرضه و تقاضا وجود ندارد، البته مردم نیز در گفت وگوی صورت گرفته خواستار شدند که کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رصد بازار توسط بازرسان در ساوه/ مشکلی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد

افزایش رصد بازار توسط بازرسان در ساوه/ مشکلی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد