مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-20فرهنگي

اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در بیرجند برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در هفته بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: در این همایش از نماهنگ های تولید شده توسط بسیج دانشجویی استان رونمایی شده و از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در هفته بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: در این همایش از نماهنگ های تولید شده توسط بسیج دانشجویی استان رونمایی شده و از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

ابوذر صلاحی، چهارشنبه 29 آبان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری برنامه های هفته بسیج در استان، اظهار کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری تریبون آزاد، نشست های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه هفته بسیج، نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب، نمایشگاه های فرهنگی از برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: اختتامیه گروه های جهادی، آغاز دوره تداوم طرح ولایت و دیدار مسئولان و دانشجویان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: 10 گروه جهادی دانشجویان به نقاط مختلف استان برای اجرای برنامه هایی در حوزه های اجتماعی، عمرانی و فرهنگی اعزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در بیرجند برگزار می شود

اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در بیرجند برگزار می شود