مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-20اقتصادي

زیر ساخت های دانشگاه پیام نور با تخصیص اعتبار 8 میلیون ریالی تقویت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به تخصیص اعتبارات اولیه برای تقویت زیرساخت ها گفت: دانشگاه با همه محدودیت های موجود و با بهره گیری از منابع مختلف در سال 1397 مبلغ 7986 میلیون ریال به منظور تقویت زیرساخت .

- رییس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با بهره گیری از منابع مختلف در جهت تقویت زیر ساخت های خود اعتبار 8450 میلیون ریالی ارایه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد رضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به تخصیص اعتبارات اولیه برای تقویت زیرساخت ها گفت: دانشگاه با همه محدودیت های موجود و با بهره گیری از منابع مختلف در سال 1397 مبلغ 7986 میلیون ریال به منظور تقویت زیرساخت ها اختصاص داد و در سال 1398 نیز توانست با افزایش اعتبارات این رقم را به مبلغ 8450 میلیون ریال افزایش دهد.

رییس دانشگاه پیام نورادامه داد: تجمیع بخش های مختلف مرتبط با آموزش الکترونیکی در یک ساختمان جهت هم افزایی برای تولید محتوای الکترونیکی، ارائه دروس به صورت الکترونیکی و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از امکانات مختلف موجود، از دیگر اقدامات دانشگاه در حوزه آموزش الکترونیکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های دانشگاه پیام نور با تخصیص اعتبار 8 میلیون ریالی تقویت می شود

زیر ساخت های دانشگاه پیام نور با تخصیص اعتبار 8 میلیون ریالی تقویت می شود