مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-20سياسي

ارسال 33 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در خراسان جنوبی


 رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به ارسال 33 مقاله به دبیرخانه این همایش، گفت: با داوری صورت گرفته هفت مقاله به عنوان برگزیده معرفی شد.

-  رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد: ارسال 33 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی  رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به ارسال 33 مقاله به دبیرخانه این همایش، گفت: با داوری صورت گرفته هفت مقاله به عنوان برگزیده معرفی شد.

حجت الاسلام محمدرضا عبداللهی، چهارشنبه 29 آبان در نشست تخصصی ناجا در جامعه اسلامی براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد نهضت نرم افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی، گفتمان سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری، حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره مندی از ظرفیت مادی و معنوی پلیس برگزار شده است.

وی افزود: مبانی نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن، نقش و جایگاه سازمان ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی، راهبردهای نیل به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 33 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در خراسان جنوبی

ارسال 33 مقاله به دبیرخانه همایش ناجا و جامعه اسلامی در خراسان جنوبی