مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-20بين الملل

افترا بستن مبلغ مذهبی سعودی به پیامبر برای توجیه سیاست بن سلمان


یکی از مبغان وهابی سعودی در ادامه توجیه فسق و فجور در عربستان سعودی، با افترا بر پیامبر (ص) مدعی شد که پیامبر در مراسم آواز خوانی حاضر می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عادل الکلبانی امام جماعت مسجد المحیسن در ریاض که پیشتر اظهارات و اقدامات وی درباره بازی پاسور  جنجالی شده بود، در تازه ترین اظهارات خود، با استناد به احادیث و روایت های ضعیف، بر پیامبر اسلام (ص) افترا می بند تا از این طریق، آزادی مد نظر ولی عهد سعودی را توجیه و ترویج کند.

عادل کلبانی   این مبلغ مذهبی سعودی در برنامه ای تلویزیونی به نام مع الکلبانی (با کلبانی)، با بیان اینکه موسیقی در زمان حیات پیامبر وجود داشته، به روایتی در صحیح بخاری استناد می کند که در آن پیامبر (ص) بعد از معرفی یکی از زنان آواز خوان به ام المؤمنین عایشه، از او می خواهد برای همسر پیامبر ترانه سرایی کند و حتی پیامبر برای زن آوازخوان صله (پاداش) می دهد.

کلبانی در بخشی دیگر از افتراهای خود به پیامبر با استناد به روایات ضعیف مدعی شد که در عروسی که زنی در آن آواز می خواند و دفّ می زد، حاضر می شود.

این مبلغ سعودی سال گذشته نیز در برنامه ای ضمن برائت از مواضع پیشین خود در قبال موسیقی و ترانه، گفته بود که موسیقی در عربستان دیگر حرام نیست بلکه حلال و گوش دادن به آن جایز است (+ ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افترا بستن مبلغ مذهبی سعودی به پیامبر برای توجیه سیاست بن سلمان

افترا بستن مبلغ مذهبی سعودی به پیامبر برای توجیه سیاست بن سلمان