مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:052019-11-20اقتصادي

قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد /برخورد قهری با متخلفان بازار


معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه های مختلف گفت: قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی ها و سرویس های عمومی به هیچ وجه نباید افزایش یابد و با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه های مختلف گفت: قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی ها و سرویس های عمومی به هیچ وجه نباید افزایش یابد و با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع می شود.

سعید زرین فر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر پیگیری سهمیه بنزین سرویس های عمومی از جمله آژانس ها عنوان کرد: تامین بنزین قایق های صیادی استان بوشهر در اولویت برنامه ها قرار دارد و در این خصوص قول هایی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه های مختلف افزایش یافته است، اظهار کرد: قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد و در این راستا نظارت و بازرسی قیمت کالا و خدمات در دستور کار گشت های نظارتی و بازرسی قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر تامین سهمیه بنزین سرویس های عمومی در بخش های گوناگون خدمات رسانی به جامعه تصریح کرد: بخشی از وسائط نقلیه خودرویی یا سهمیه دریافت نمی کنند و یا نیاز به افزایش سهمیه بنزین مانند آژانس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد /برخورد قهری با متخلفان بازار

قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد /برخورد قهری با متخلفان بازار