مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-20سياسي

12 صندوق قرض الحسنه بسیج در شاهرود افتتاح می شود


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه 12 صندوق قرض الحسنه بسیج در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: رفع نیازهای ضروری و اشتغال زایی هدف این امر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد خوش قدم ظهر چهارشنبه در دیدار بسیجیان شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر به مناسبت نخستین روز از هفته بسیج، بابیان اینکه 12 صندوق قرض الحسنه بسیج در شاهرود افتتاح می شود، ابراز کرد: با افتتاح این صندوق ها تعداد کل صندوق های قرض الحسنه بسیج شاهرود به 54 باب می رسد.

وی بابیان اینکه رفع نیازهای ضروری و اشتغال زایی هدف این صندوق های قرض الحسنه است، افزود: این صندوق ها در راستای تسهیل گری به مثابه یکی از اولویت های بسیج در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه گشایش یافته اند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود درباره دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان، گفت: بسیج جامعه پزشکی شاهرود 650 نفر را به روستاهای شهرستان برای خدمات پزشکی و درمانی اعزام می کند.

خوش قدم به اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی از سوی 205 روحانی بسیجی اعزامی به روستاهای شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و بیان داشت: طرح اعزام مبلغ بسیجی به روستاها یکی دیگر از اقدامات بسیجیان شهرستان شاهرود در هفته بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 صندوق قرض الحسنه بسیج در شاهرود افتتاح می شود

12 صندوق قرض الحسنه بسیج در شاهرود افتتاح می شود