مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-20اقتصادي

مردم باید در جریان فعالیت های نظارت و کنترل بازار قرار گیرند


مردم باید در جریان فعالیت های نظارت و کنترل بازار قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین ناظر ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: در پی افزایش قیمت بنزین مردم دغدغه هایی دارند که باید اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

وی از آمادگی صدا و سیمای بوشهر برای انعکاس فعالیت ها در حوزه تنظیم و نظارت بر بازار خبر داد و بیان کرد: مردم باید در جریان فعالیت ها در حوزه نظارت و گشت های بازرسی قرار بگیرند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به دغدغه مردم درباره نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها اشاره کرد و افزود: برنامه سازان صدا و سیما آماده انعکاس فعالیت های نظارت و گشت های بازرسی هستند.

وی، صدا و سیما را حلقه واسط بین مردم و دولت عنوان و اضافه کرد: برای جلب اعتماد مردم، گروه های مختلفی در صدا و سیما برای تهیه گزارش از بازرسی ها، صدور احکام برای متخلفان و همچنین معرفی واحدهای صنفی نمونه در حال فعالیت هستند.

80 درصد شکایات ها از گران فروشی حمل ونقل است معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هم با اشاره به اینکه شکایت ها و گزارش های گران فروشی خارج از نوبت رسیدگی می شود افزود: گزارش های مردمی در این زمینه در سریع ترین زمان ممکن یعنی 24 ساعت بعد از دریافت، رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید در جریان فعالیت های نظارت و کنترل بازار قرار گیرند

مردم باید در جریان فعالیت های نظارت و کنترل بازار قرار گیرند