مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-20اقتصادي

تشدید نظارت ها به منظور جلوگیری از افزایش بی محابای قیمت کالاها


مهم ترین وظیفه ما نظارت و پیگیری در امورات مربوط به افزایش قیمت ها است که سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان باید وظایف خود را نسبت به گذشته چندین برابر کرده و نظارت ها را تشدید کنند تا قیمت ها بی مورد و بی محابا افزایش پیدا نکند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین وظیفه ما نظارت و پیگیری در امورات مربوط به افزایش قیمت ها است که سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان باید وظایف خود را نسبت به گذشته چندین برابر کرده و نظارت ها را تشدید کنند تا قیمت ها بی مورد و بی محابا افزایش پیدا نکند.

اقبال عباسی 29 آبان ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، اظهار کرد: ستاد بحران استان در فصول مختلف بنا به بحران های احتمالی که ممکن است پیش آید یا بحران هایی که در گذشته وجود داشته را بررسی کرده و بحران های آینده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به خسارت 599 میلیارد تومانی سیل ابتدای سال، افزود: حدود 400 میلیارد تومان از این اعتبار به استان در سه بخش زیربنایی، مسکن و بلاعوض ابلاغ شده که بخشی از آن جذب، بخشی در حال جذب است و بخش سوم هم با موانع و مشکلاتی مواجه شده که قرار شد برای آن ها راهکار ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها به منظور جلوگیری از افزایش بی محابای قیمت کالاها

تشدید نظارت ها به منظور جلوگیری از افزایش بی محابای قیمت کالاها