مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-20اجتماعي

حاجی میرزایی: 120 لیتر بنزین برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر دولت برای تأمین سوخت سرویس مدارس، - وزیر آموزش و پرورش گفت: تا سقف 120 لیتر ماهانه برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شده است و متناسب با پیمایش و پس از ثبت در سامانه به صورت ریالی بهای آن به رانندگان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر دولت برای تأمین سوخت سرویس مدارس، اظهار داشت: با هماهنگی هایی که از طریق ستاد سوخت به عمل آمده، مقرر شده است کلیه سرویس هایی که برای مدارس مورد استفاده قرار می گیرد، در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش آموزی) در وزارت کشور، اطلاعات شان را ثبت کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات در سامانه سپند ، متناسب با پیمایشی که انجام می شود، سهمیه لازم برای آن ها درنظر گرفته خواهد شد، نوع سرویس ها متفاوت است، چراکه برخی از مسیر های سرویس های مدارس کوتاه و برخی طولانی است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا سقف 120 لیتر ماهانه برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شده است و متناسب با پیمایش و پس از ثبت در سامانه به صورت ریالی بهای آن به رانندگان پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: 120 لیتر بنزین برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شد

حاجی میرزایی: 120 لیتر بنزین برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شد