مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-20سياسي

اجتماع مردم دیار مومنان در انزجار از آشوبگران جمعه برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از راهپیمایی مردم دیار مومنان کاشان در روز جمعه برای اعلام انزجار از آشوبگران در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامعلی عبدالرحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم دارالمومنین کاشان هم قدم با دیگر هموطنان برای اعلام انزجار از آشوبگران و اغتشاشگران در روز جمعه راهپیمایی می کنند، اظهار داشت: شهروندان ولایتمدار کاشان بعد از اقامه نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی با اشاره اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران در نابودی بیت المال و سلب آسایش و امنیت مردم ابراز داشت: اقدامات خرابکارانه این عده از افراد که همسو با خواسته ها و تمایلات جبهه استکبار حرکت می کنند فرجامی جز روسیاهی برای آنها نخواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کاشان و مردمان آن در تبعیت از ولایت و همچنین وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد هستند، تصریح کرد: هم اکنون هم مردم این شهرستان در حمایت از اقتدار و امنیت ایران اسلامی جمعه اول آذرماه با حضور در نماز جمعه و بعد از آن راهپیمایی بر ضد آشوبگران و اغتشاشگران برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان خود ثبت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مردم دیار مومنان در انزجار از آشوبگران جمعه برگزار می شود

اجتماع مردم دیار مومنان در انزجار از آشوبگران جمعه برگزار می شود