مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-20اقتصادي

توسعه زیرساخت های برای کشت گلخانه ای/ برنامه های ترویجی اجرا شود


فرماندار سرایان با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها برای کشت گلخانه ای از مهمترین برنامه های دولت در منطقه است، گفت: برنامه های ترویجی در جهت استفاده از این ظرفیت اجرا شود.

- ابراهیم رسولی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حدود دو دهه خشکسالی و فوق بحرانی بودن دشت سرایان گفت: استفاده از روش های سنتی در کشاورزی جوابگو نیست و باید به سمت استفاده از روش های نوین حرکت کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه کشاورزان منطقه نیز این مهم را مورد توجه قرار داده و وظیفه حاکمیت نیز حمایت از روش های نوین تولید به منظور افزایش بهره وری است .

رسولی مقدم رییس ستاد اجرای گلخانه های شهرستان سرایان با اشاره به حمایت های دولت به ویژه استاندار خراسان جنوبی وجهاد کشاورزی از طرح های گلخانه ای بیان کرد: تمام مسئولین ذیربط موظف هستند از این فرصت به وجود آمده برای کشاورزان حداکثر استفاده را ببرند و اقدامات ترویجی را آغاز کنند.

به گفته رسولی مقدم 190 میلیارد تومان برای طرح های گلخانه ای در استان اختصاص داده شده است که نشان دهنده اهمیت موضوع و نگاه خاص دولتمردان به این موضوع در استان است.

فرماندار سرایان ادامه داد: شهرستان سرایان با داشتن 41 هزار هکتار زمین کشاورزی قطب کشاورزی در استان است که با استفاده از روش های نوین کشاورزی بهره وری چند برابری شاهد خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های برای کشت گلخانه ای/ برنامه های ترویجی اجرا شود

توسعه زیرساخت های برای کشت گلخانه ای/ برنامه های ترویجی اجرا شود