مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:562019-11-20سياسي

نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با حضور 42 تشکل، نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی برای حضور در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با حضور 42 تشکل، نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی برای حضور در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند.

سید احمد سجادی در حاشیه برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد برای حضور در شورای توسعه استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این اولین انتخابات برای حضور نماینده تشکلهای مردم نهاد استان در شورای توسعه تشکل های استان است، بیان کرد: دستورالعمل خاصی برای این انتخابات از یک ماه پیش ابلاغ شده بود و براساس آن باید دو نفر به نمایندگی از تشکل ها برای حضور در شورا انتخاب شوند.

وی افزود: در این انتخابات 42 رای دهنده حاضر شدند، در حالی که تلاش ها بر این بود که حضور حداکثری تشکل ها در این انتخابات صور گیرد، اما عملکرد چند ساله اخیر خانه باعث شده است که تشکل ها دلخور و پراکنده شوند و برای حضور دراین جلسات استقبالی نداشته باشند.

امیدواریم که در مجامع بعدی حضوری حداکثری از تشکل ها داشته باشیم و مسیر به گونه ای پیش رود که همه تشکل ها با اهداف انسان دوستانه و داوطلبانه برای خدمت به مردم و بعنوان واسطه بین دولت و مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند

نمایندگان تشکل های مردم نهاد استان مرکزی در شورای توسعه تشکل ها انتخاب شدند