مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-20پزشكي

کاهش مرگ و میر با سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی


نصب سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی در برخی بیمارستان های انگلیس موجب نظارت و کنترل دقیق تر شرایط بیماران و کاهش آمار مرگ و میر در آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، سیستم هشدار هوشمند که برای نخستین بار در یکی از بیمارستان های زیرنظر امپریال کالج لندن نصب شده می تواند پیام های هشدار خود را به طور خودکار برای پزشکان ارسال کند.

سیستم مذکور به وضعیت ضربان قلب، سطح گلوکوز، دمای بدن در تمامی بیماران حساس است و اگر در این زمینه تغییر ناگهانی رخ دهد پزشکان حاضر در بیمارستان را از موضوع مطلع می کند.

تحلیل داده های به دست آمده از 21 هزار پیام هشدار ارسال شده از طریق سیستم یادشده نشان می دهد که این سیستم آمار مرگ و میر بیمارستانی را تا 24 درصد کاهش داده است و اگر پیام های هشدار آن در مورد تغییر وضعیت بیماران برای پزشکان ارسال نمی شد، امکان داشت افراد زیادی فوت کنند.

بیمارانی که از این طریق در مورد وضعیتشان پیام هشدار ارسال می شود، تا 35 درصد بیشتر از سایر بیماران آنتی بیوتیک های خود را به موقع دریافت می کنند و به شرایط آنها بهتر رسیدگی می شود، همین مساله مدت زمان ماندگاری بیماران در بیمارستان را نیز کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مرگ و میر با سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی

کاهش مرگ و میر با سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی