مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:552019-11-20سياسي

اختصاص 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی در استان هزینه خواهد شد.

- جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد اختصاص 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی در استان هزینه خواهد شد.

ابوالفضل طهماسبی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان مولود انقلاب با زیربنای اصیل دینی، جشن 40 سالگی خود را با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب و تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم برگزار می کند و نمایش عمومی و تبیین دستاوردهای 40 ساله برای امیدآفرینی و پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین اهداف گرامی داشت این هفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در پی سیاه نمایی است تا عظمت انقلاب را کوچک کند، تصریح کرد: باید در مقابل این توطئه ها به جامعه امید تزریق کنیم که این مهم با برگزاری نشست های بصیرتی محقق می شود که در این راستا تبیین رویکردها و ظرفیت های بسیج و نمایش اقتدار بسیج ده ها میلیونی در دستور کار قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به ارتقای آگاهی جامعه در مورد خدمات 40 ساله بسیج در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی

اختصاص 10 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی