مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:512019-11-20اقتصادي

نوسانات قیمت در اکثر قریب به اتفاق کالاها نداریم


معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: نوسانات قیمت در اکثر قریب به اتفاق کالاها نداریم و تخلفات بازار در روزهای اخیر نیز تغییر محسوسی نداشته است.

- معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: نوسانات قیمت در اکثر قریب به اتفاق کالاها نداریم و تخلفات بازار در روزهای اخیر نیز تغییر محسوسی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی بیان کرد: امروز دو جلسه داشتیم که جلسه اول در خصوص رصد و پایش آخرین قیمتهای سطح بازار بود که در این جلسه قیمت همه اقلام کالایی به خصوص 100 قلمی که به صورت روزانه رصد می شوند، مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به غیر از چند قلم کالای فصلی که به دلیل مسایل آب و هوایی و حمل و نقل با افزایش قیمت مواجه بودند، تقریباً اکثر قریب به اتفاق کالاها شرایط نسبتا عادی را داشتند و نوسانات قیمت خاصی هم گزارش نشد.

تخلفات بازار در روزهای اخیر تغییر محسوسی نداشته است معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بازرسی ها و نظارت های بازار نیز افزود: درصد گزارشات ارسالی به سامانه 124 و تعزیرات حکومتی رشد داشته اما تخلفاتی که انجام گرفته تغییر محسوسی نداشته است که علت افزایش گزارشات به حساسیت های مردم به خصوص در روزهای اخیر برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات قیمت در اکثر قریب به اتفاق کالاها نداریم

نوسانات قیمت در اکثر قریب به اتفاق کالاها نداریم