مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:362019-11-20اقتصادي

طی مسیر 1300 کیلومتر با یک بار شارژ


شرکت نیکولا (Nikola) که تولید کننده کامیونت های برقی است، به تازگی اعلام کرد که یک باطری جدید و قدرتمند ساخته که می تواند توان طی مسیر با یک بار شارژ در خودرو را دو برابر کند.

- شرکت "نیکولا"(Nikola) که تولید کننده کامیونت های برقی است، به تازگی اعلام کرد که یک باطری جدید و قدرتمند ساخته که می تواند توان طی مسیر با یک بار شارژ در خودرو را دو برابر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این باطری بدون اینکه در اندازه و یا وزن کامیون تغییری ایجاد کند، توان طی مسیر را دو برابر می کند.

شرکت نیکولا وعده داده که این باطری چهار برابر یک باطری لیتیومی انرژی دارد و ساخت آن می تواند 50 درصد کمتر هزینه داشته باشد.

باطری مذکور هنور در حال تولید است و در حال آماده سازی برای مرحله بعدی توسعه خود است که در آن اشتعال پذیری باطری آزمایش می شود.

شرکت نیکولا اعلام کرده که این باطری می تواند توان طی مسیر خودروهای الکتریکی استاندارد را با یک بار شارژ از 300 مایل به 600 مایل برساند.

اما در پیکربندی یک کامیونت برقی این شرکت که برای باطری بسیار بزرگ تر طراحی شده است، این فناوری جدید می تواند توان طی مسیر 800 مایلی(1280 کیلومتر) ارائه دهد و در مقایسه با یک باطری یون لیتیوم در همان اندازه، 5 هزار پوند در هزینه صرفه جویی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مسیر 1300 کیلومتر با یک بار شارژ

طی مسیر 1300 کیلومتر با یک بار شارژ