مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:352019-11-20سياسي

سرانه کتابخانه در قزوین پایین تر از استاندارد است


مدیرکل کتابخانه های استان قزوین گفت: سرانه کتابخانه در استان 4 باب به ازای هر 100 هزار نفر و منابع 75 جلد است که پایین تر از استاندارد کشوری قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمد بیگی ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار که با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهارداشت: توسعه علمی، فرهنگی تنها با مطالعه و کتاب خوانی محقق می شود و باید تلاش کنیم فرهنگ مطالعه در زندگی مردم جای خود را باز کند.

محمد بیگی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده کتابخانه های استان با تجهیز به بخش کودک و اسباب بازی با برگزاری نشست های کتاب خوان و نیز نقد کتاب توانسته ایم کتابخانه ها را از محیطی ایستا به مکانهایی پویا تبدیل کنیم.

مدیرکل امور کتابخانه های استان قزوین افزود: در هفته کتاب بیش از 360 عنوان برنامه فرهنگی در استان اجرا شد و امیدواریم با کمک دستگاههای فرهنگی متولی بتوانیم جایگاه شایسته کتابخانه را ارتقا بخشیم.

محمد بیگی اظهارداشت: اگر فرهنگ مطالعه در جامعه گسترش یابد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و تضمین سلامت جامعه خواهیم بود.

فعالیت 62 کتابخانه در استان وی اظهارداشت: در استان قزوین 62 باب کتابخانه شامل 37 کتابخانه نهادی و 25 کتابخانه راه اندازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه کتابخانه در قزوین پایین تر از استاندارد است

سرانه کتابخانه در قزوین پایین تر از استاندارد است