مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-20اقتصادي

درگاه های فروش بلیت مسافری فعال و دردسترس


متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه های فروش اینترنتی، بلیت قطار و هواپیما خریداری کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

- از سطح شهر؛ متقاضیان دریافت بلیت اینترنتی هواپیما و قطار می توانند بدون هیچ گونه مشکلی با مراجعه به پایگاه اینترنتی آژانس های مسافرتی و درگاه های اینترنتی خرید و فروش بلیت، اقدام به دریافت بلیت اینترنتی کنند.

با بررسی میدانی خبرنگار صداو سیما از آژانس های مسافرتی؛ متصدی فروش بلیت هواپیما درباره چگونگی خرید اینترنتی بلیت هواپیما گفت: سایت های فروش هواپیما باز است و مردم با مراجعه به سایت های فروش به راحتی اقدام به تهیه بلیت می کنند و روند تهیه بلیت هواپیما مانند گذشته است.

احمد محمدی ادامه داد: تعداد بیشتری از بلیت های ذخیره شده هواپیما اینترنتی است و خللی در خرید بلیت اینترنتی صورت نگرفته است.

همچنین با مراجعه به آژانس مسافرتی فروش بلیت قطار، یکی از متصدیان درباره خرید بلیت قطار گفت: متقاضیان دریافت بلیت قطار می توانند با وارد کردن سایت راه آهن و سایر سایت های اینترنتی فروش بلیت قطار می توانند با وارد کردن مشخصات بلیت شهر مورد نظر خود را تهیه کنند.

حسین جمالی افزود: افرادی که اقدام به خرید اینترنتی بلیت قطار می کنند می توانند با مراجعه به سایت راه آهن و آژانس های فروش بلیت پرینت بلیت خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه های فروش بلیت مسافری فعال و دردسترس

درگاه های فروش بلیت مسافری فعال و دردسترس