مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:062019-11-20اقتصادي

استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در جریانات اخیر بوده است


در حوادث اخیر که موسوم به جریانات مربوط به سهمیه بندی بنزین بود، استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در جریانات اخیر بوده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در حوادث اخیر که موسوم به جریانات مربوط به سهمیه بندی بنزین بود، استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در جریانات اخیر بوده است.

سیدعلی آقازاده در نشست بررسی نقش سیاست های کلان اقتصادی نهادهای دانشگاهی و بنگاه های ها در تولید و توسعه کانون های دانش، صنعت و بازار استان مرکزی ضمن تشکر از مردم از استان مرکزی به جهت رفتار مدنی و فرهنگ بالای مردم در این حوادث اخیر اظهار کرد: در حوادث اخیر که موسوم به جریانات مربوط به سهمیه بندی بنزین است، مردم استان مرکزی با رفتار مناسب خود سبب شدند این جریانات بدون هیچگونه اتفاقی در استان پشت سر گذاشته شود، این در حالی است که در برخی استان ها شاهد حوادثی بودیم.

وی با بیان اینکه استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در این زمینه بوده، افزود: نباید نسبت به موضوعات اجتماعی و اقتصادی کشور بی تفاوت بود، اما حل هر موضوعی راه مناسب، قانونی و منطقی دارد، در برخی از استان ها با توجه به حوادثی که رخ داده تولید و جریان اقتصاد و فعالیت های اجتماعی مختل شده که بدنبال آن ضرر و زیان سنگینی تمام استان را درگیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در جریانات اخیر بوده است

استان مرکزی یکی از امن ترین استان های کشور در جریانات اخیر بوده است