مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-20سياسي

عمده مشکلات جامعه ناشی از ضعف در امور فرهنگی است


بابیان اینکه عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از ضعف در امور فرهنگی است، گفت: پیوست فرهنگی و مذهبی موتور محرکه اقتصادی و مسائل مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و بزرگداشت روز کتابخوانی و کتابدار به میزبانی سالن کتابخانه های عمومی استان سمنان بابیان اینکه پیوست فرهنگی و مذهبی موتور محرکه امور اقتصادی و مسائل مختلف است، ابراز داشت: جلسات روان شناسی خانواده ها به خوبی گواه این مطلب است که عمده مشکلات خانواده از مسائل اقتصادی نیست بلکه از فرهنگ ناشی می شود.

وی بابیان اینکه فرهنگ و مذهب مسائلی که باید بعد از 40 سال موردبحث قرار گیرد، افزود: برای ساخت فرهنگ باید همه مساجد، حسینیه ها، مدارس دانشگاه پای کار حضورداشته باشد و نقص و کمبود در هریکی از این ارکان فرهنگی و مذهبی می تواند مشکلات خاص را ایجاد کند.

رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه اگر عواید پیوست های فرهنگی و مذهبی در حوزه های مختلف را به جامعه بچشانیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، ابراز داشت: فرهنگ مقوله ای که به تنهایی نمی توان برای آن برنامه ریزی کرد و این نیازمند همپوشانی همه بخش های مختلف جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات جامعه ناشی از ضعف در امور فرهنگی است

عمده مشکلات جامعه ناشی از ضعف در امور فرهنگی است