مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-20اقتصادي

تحفیف تا 30 درصدی فروشگاه های زنجیره ای


فروشگاه های زنجیره ای کالا های خود را با تخفیف 10 تا 30 درصدی به مردم عرضه می کنند.

- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ ​معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه با اصناف و مدیران فروشگاه های زنجیره ای گفت: می توانیم در کمتر از 48 ساعت کالا را از سطح انبار ها به سطح عرضه برسانیم و فروشگاه های زنجیره ای کالا های خود را با تخفیف 10 تا 30 درصدی به مردم عرضه می کنند.

آقای عباس قبادی افزود: هماهنگی خوبی میان زنجیره های پخش و توزیع وجود دارد و به این لحاظ در این شرایط جدید مشکلی برای پخش و توزیع کالا ها در سطح عرضه نداریم.

وی اضافه کرد: ظرفیت های خوبی در پخش و توزیع کالا داریم که با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم در کمتر از 48 ساعت کالا ها را از سطح انبار ها به سطح عرضه برسانیم.

معاون امور بازرگانی وزیر صمت با اعلام اینکه شرکت بازرگانی دولتی با شرکت های پخش برای توزیع کالا ها در فروشگاه های زنجیره ای و سطح عرضه هماهنگ شده است، گفت: فروشگاه های زنجیره ای قول داده اند که کالا های خود را با تخفیف 10 تا 30 درصدی به مردم عرضه کنند.

آقای قبادی با اعلام اینکه وضعیت کالا ها و قیمت ها مناسب و در شرایط خوبی است، افزود: قیمت کالا های راهبردی مانند روغن، برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ روند کاهشی هم دارد و قرار شد به صورت ویژه برای ارائه تخفیف ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحفیف تا 30 درصدی فروشگاه های زنجیره ای

تحفیف تا 30 درصدی فروشگاه های زنجیره ای