مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-20سياسي

64 ناوگروه به آب های آزاد اعزام کردیم


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تاکنون 64 ناوگروه را برای دفاع از منافع کشور به آب های آزاد اعزام کرده ایم، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از منافع کشور در حوزه دریا است.

- آرشیو فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تاکنون 64 ناوگروه را برای دفاع از منافع کشور به آب های آزاد اعزام کرده ایم، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از منافع کشور در حوزه دریا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و دانشجویان نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد، گفت: موضوع امنیت و ایجاد آن تکلیف همه دولت هاست و قدرت ملی از برآیند فعالیت ها در این حوزه به دست می آید.

امنیت باید پایدار باشد تا فعالیت های اجتماعی بتواند ادامه پیدا کند، به همین دلیل همه دولت ها برای شکل گیری امنیت تلاش می کنند.

وی نیروهای مسلح را تامین کننده امنیت دانست و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از منافع کشور در حوزه دریا است، به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 ناوگروه به آب های آزاد اعزام کردیم

64 ناوگروه به آب های آزاد اعزام کردیم