مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-20سياسي

امروز اتحاد همه ارکان برای مقابله با فتنه امری ضروری است


نصرت الله لطفی با بیان اینکه امروز دشمن با امیال شیطانی خود دنبال سوءاستفاده و بهره برداری است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده، - گفت: از این دریچه امروز اتحاد و همدلی همه ارکان برای مقابله با توطئه آمریکایی، صهیونیستی، وهابی و گروهک های ورشکسته وابسته به استکبار امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ای که با حضور روسا و سرپرستان دفاتر استانی این نهاد سراسر کشور از طریق ویدئو کنفراس برگزار شد، گفت: در مقایسه با همه حوادث چهل سال گذشته شرایط امروز ما استثنایی است.

وی افزود: حقایق پشت صحنه اتفاقات ناگوار چند روز اخیر کشور پیام دیگری دارد و کاملا نسبت به فتنه های سال 78، 88 و اغتشاشات سال 96 متفاوت است.

لطفی با بیان اینکه آنچه امروز واقعیت دارد و قابل اثبات است این بوده که دشمن برای ما برنامه داشت، عنوان کرد: آنچه در عراق و پس از آن در لبنان اتفاق افتاد برای ما هشدار و پیام داشت، به طور قطع پس از جبهه مقاومت مرکزیت آن از نقشه شیطنت نظام سلطه نادیده گرفته نشده بود؛ اما طبق برآوردهای مسئولان امر و رصد قراین، پیش بینی شده بود که دشمن یک یا دو ماه پیش از انتخابات از حوادثی نظیر بستر و ظرفیت بررسی و رد صلاحیت احتمالی برخی از نامزدهای انتخاباتی را استفاده کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اتحاد همه ارکان برای مقابله با فتنه امری ضروری است

امروز اتحاد همه ارکان برای مقابله با فتنه امری ضروری است