مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-20اقتصادي

تقلب عامل اصلی هدایت بازار به سمت کالای خارجی است


تمام مشکلات اقتصادی موجود در جامعه که یک روزه هم حل نخواهد شد، در شرایط فعلی جمع قابل توجهی آسیب به دنبال خواهد داشت، - "تقلب" عامل اصلی هدایت بازار به سمت کالای خارجی است ایسنا/کردستان دکترای اقتصاد در کردستان گفت: تمام مشکلات اقتصادی موجود در جامعه که یک روزه هم حل نخواهد شد، در شرایط فعلی جمع قابل توجهی آسیب به دنبال خواهد داشت، چرا که بازار آبستنی از تقلب است و آنچه که بازار ما را به سمت کالاهای خارجی هدایت می کند تقلب است.

حامد قادرزاده در گفت و گو با ایسنا می گوید: حمایت از کالای ایرانی ضم ایجاد علاقه و توان در مصرف کننده است؛ به این معنی که توان و تمایل خرید زمانی شکل می گیرد که در مصرف کننده، هم توان اقتصادی و هم تمایل به کالا وجود داشته باشد.

به گفته وی، ممکن است، فکر کنیم که فقط ارزان بودن کالا موجب فروش آن می شود، اما این واقعیت وجود دارد که مصرف کننده فقط برای قیمت، خرید انجام نمی دهد بلکه باید کالای تولید شده متناسب با ترجیحات و تمایلات مصرف کننده از نظر شکل و کیفیت، بسته به نوع کالا هم باشد.

به عقیده این دکترای اقتصاد در کردستان، تولیدکنندگان داخلی ضمن اینکه باید به فکر کاهش هزینه تولید باشند، باید بر اساس تحقیقات بازاریابی نیز ترجیحات مصرف کنندگان را شناسایی و آن را در معرفی کالا برجسته کنند، لذا تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلب عامل اصلی هدایت بازار به سمت کالای خارجی است

تقلب عامل اصلی هدایت بازار به سمت کالای خارجی است