مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-20اقتصادي

جزییات حمله اغتشاشگران به اتاق بازرگانی استان البرز


رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: اتاق بازرگانی استان البرز و بانک های زیر ساختمان اتاق در جریان اغتشاشات اخیر مورد حمله آشوب گران قرار گرفتند و علاوه بر غارت اموال خسارت های فراوانی به آن ها وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شنبه و یکشنبه هفته جاری، اتاق بازرگانی استان البرز و بانک های صادرات، کوثر و ملت واقع در زیر ساختمان این اتاق مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفتند و علاوه بر غارت اموال، خسارت های فراوانی به آن ها وارد شد.

تعدادی از نیروهای اتاق بازرگانی دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی و مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند و مراحل درمانی آن ها در حال انجام است.

رحیم بنامولایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در البرز گفت: روز شنبه تا بعد از تعطیلی اتاق بازرگانی اتفاق خاصی نیفتاده بود اما حدود ساعت هفت غروب بود که به ما گزارش دادند بانک های زیر ساختمان اتاق بازرگانی (ملت، کوثر و صادرات) توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز ادامه داد: پس از اعلام این خبر از مسؤولین استانداری البرز درخواست نیرو و کمک کردیم زیرا مطلع بودیم در صورت آتش سوزی ساختمان های مذکور، آتش به اتاق نیز منتقل و موجب بروز مشکلاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله اغتشاشگران به اتاق بازرگانی استان البرز

جزییات حمله اغتشاشگران به اتاق بازرگانی استان البرز